O fabrica de suflete


Targurile handmade au devenit la noi in tara, de vreo doi ani, o traditie. Ultimul care a avut loc a fost organizat chiar duminica trecuta, intr-o casa parasita, Club Fabrica, undeva pe o strada laturalnica, langa Unirii. Pe o caldura toropitoare, cu foarte multi vizitatori curiosi, asa s-a desfasurat aceasta "expozitie de arta", daca imi permiteti sa o numesc astfel. De la cercei, inele, brose, pana la tricouri si rochii, toate erau create de mana, de mainile unor tineri artisti, care isi exprima starile sufletesti, gandurile si ideile, creand aceste mici obiecte pline de culoare, buna dispozitie, inovatie. Animalute, fructe, legume, flori au fost temele de inspiratie ale designerilor handmade, care au demonstrat inca o data ca arta, frumusetea acesteia se poate face si prin joaca. Te joci cu imaginatia si creezi o arta de care toata lumea a parut foarte incantata, inclusiv eu.
  
Materialele folosite, foarte simple, cum ar fi plastilina, coji de nuca, scoici, lana, margele, te faceau sa te gandesti la un singur lucru si sa exclami: "Uau!!! Cum de nu m-am gandit oare eu inainte?" Dar uitandu-ma pe chipurile creatorilor am putut observa fericire, o fericire impletita cu multumire, exact cum era impletita acea brosa sub forma de fundita rosie de care m-am indragostit pe loc. Am realizat ca trebuie intr-adevar sa simti frumos, sa visezi chiar si ziua cu ochii deschisi si sa ramai vesnic copil pentru a te putea numi creator de "handmade".
 

No comments: